You make it more that clear - I'm the one you love to hate.

Jahopp, idag kommer mördardagen nummer ett, Zandra jobbar alltså till 22.40 idag, vet ni hur sent det är för lilla mig som vanligtvis sover då!? Vi får allt se hur det går.

Annars händer inte mycket, var hos Tina, Niklas och Isabella igår. Det var mysigt. Ronny var där också, vi käkade middag, sjöng singstar och spelade Buzz. Jag fotade även Isabella lite, fina bilder fick jag till, må fråga hennes mor om jag får lägga upp nån här :)

Nu ska jag duscha å pyssla på med lite bilder.. Vi hörs!




Kommentarer
Postat av: Tina

Klart du får lägga upp bilder här, hur många du vill så länge det inte är naket. Haha

2009-04-07 @ 11:44:00
Postat av: nettan

hehe, du får ta och komma och sjunga mer ABBA med mig!;)

2009-04-07 @ 17:06:02
Postat av: Cathrin

Du ska få ett uppdrag av mig och Johan! Vi tänkte spara lite pengar och be dig ta bilder på Vincent, istället för att ta kort i studio! Vi skulle väl kunna haffa en mitt på dagentid så han är utvilad och orkar lite! Antar du uppgiften/utmaningen??

2009-04-07 @ 20:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0