Uppdatering

Klena som dom är där nere i 8-landet kom nu detta meddelande:

"kan ju ge dig uppdaten att vi mår som skit och bestämde oss för att inte gå ut ikväll eftersom vi inte är 100% nyktra och sjukt bakis"

Jaja, så kan det gå när inte haspen är på.

Jag frågade vad dom skulle göra istället, svaret:

"haha jadu först och främst ska jag försöka få bort ölen från min jacka... Det blev efterfest hos oss och någon idiot välte ut en hel ölburk över min skinnjacka så den luktar förjävligt! Sen kanske vi slår till med en film eller så tar vi oss en återställare här hemma"

Alltså, the dancing queen ger upp och stannar hemma. Synd, hon hade behövt några galna kvällar. Det kan väl bli galet ändå och hon är kvar ända till söndag förstås. Kan vara skönt att bara göra ingenting också i goda vänners sällskap.

jag saknar dig vännen!

(btw, Peter heter Hans i andranamn)

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA, dom hade ju både för- och efterfest. efterfesten slutade kl 8 fick jag reda på.. fråga jessica om hennes vurpa på dansgolvet om hon inte berättat om det. (jag har fått uppdatering från annat håll också)

2009-04-02 @ 22:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0