The Winner Takes It All

Idag är det en tråkig dag. En dålig dag. Jag behöver städa. Men vill helt enkelt inte.
Jag ska åka å hämta mina betyg i Johans bil, åka förbi på jobbet och låta Jessica skriva på dom, sen vidare iväg till FK för att luncha med André. Sen hem en stund för att sedan åka vidare till brunflo och fira Linn som fyller år idag!
Sen får vi se vad som händer.

Har även fått uppdraget att fota systersonen. Väntar med spänning på att få höra vad dom tänkt sig.

Häromdagen fotade jag Isabella. Här är en av bilderna jag tog. :)


Foto: Jag

Kommentarer
Postat av: Morsan

Jag har en precis lika tråkig dag, men utan "åka hit och dit". Jag ska BARA städa hela dagen...

2009-04-09 @ 11:22:31
Postat av: Jennifer

Vad duktig du är, det vart ett jätte fint kort! Stor KRAM jennifer

2009-04-09 @ 18:29:57
URL: http://liljansvilja.blogg.se/
Postat av: annelie

Tänk att jag har en sådan fantastiskt duktig "svärdotter", du tar så mycket fina kort!! Jag hoppas verkligen att du kommer in på fotokursen.

Nu hoppas jag att vi får några härliga dagar i påsk, längtar efter er !!

Kram

2009-04-09 @ 19:30:23
Postat av: Tina

Sicken fin bild på dotter =)

2009-04-12 @ 18:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0