Jessicas resa 2

Sunniva, jag tror du missade ett helt inlägg om Jessicas resa? :)

Ja nu har en dag till passerat. Tydligen var det inte vinter i stockholm, och gissa om jag blev lite butter på min lunch när jag plaskade omkring i slask påväg till OKQ8 för att köpa lunch och får detta meddelande:

Bild:
Text: Här är det rena rama våren, jättevarmt och skönt :)

Jobbade vidare och flickorna pysslade på inför kvällen, Jessica gjorde naglar som jag fick se bild på som Maria gjort åt henne, fint vännen! Jag delar med mig av bilden:

Bild:

Sen kom ett nytt mms
Bild:
Text: Redo för en kväll i storstaden :)

Pratade med henne när festen hade börjat. Det var länge sen jag hörde en så glad och positiv Jessica som jag gjort de senaste dagarna och hon behövde förmodligen det här mer än någonsin just nu. Hon kommer komma hem som en helt ny människa och gissa om jag är glad för hennes skull!
Det kom också ett till mms idag, men det delar jag inte med mig av, för det innehöll bland annat texten "inte komma upp på bloggen". Jag får lyssna på den galna lilla tjejen men fick mig ett gott skratt.

Nu är de förmodligen rätt på lyset där i 08land och jag återkommer om det händer nåt roligt under kvällen.

Btw började Jessica prata om nya skor idag, jag är inte förvånad. Någon annan som är?

På återseende.

Kommentarer
Postat av: sunniva

åååh, det är hon verkligen värd. men INTE skorna.. hon är bara galen när det gäller dom. haha.

2009-04-04 @ 03:50:52
URL: http://sunniva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0