I thought i knew you

Har lyssnat på Have a heart påvägen hem från jobbet och såklart fått den på hjärnan.. Bravo.

Idag var det en bra dag. Jimmy är duktig, min elev alltså. Han har DXLprovet i morgon och sen är det bara slutprovet kvar, jaho! Fick även ett ganska positivt besked som bevisade att jag har rätt. Å vad det gällde går jag inte in på, precis som tvärtom vet Jessica, och så får det förbli. Ytterligare diskussioner ang detta kommer under morgondagen.

Å i morgon ska jag också på intervju på jobbet för tjänsten jag sökt. 4 gruppledare, HRassistenten och jag ska sitta i ett rum i 1,5 timme och de ska "grilla mig" som det så fint lät. Konstigt nog är jag inte nervös, utan ser fram emot det grymt mycket! Fine om jag inte får tjänsten, jag har sökt och hamnat bland de 4 som var intressanta och om mina värderingar, åsikter eller svar på deras frågor inte stämmer in med de dom letar efter så var jag ju helt enkelt inte rätt person för jobbet. Så det ska bli roligt hur som helst, en bra start på min arbetsdag i morgon.

Roligt samtal idag:
Kund(skitunge, haha): var ligger mekonomen i falun? (jag hör hur både han och hans vänner skrattar)
jag: det ligger på storgatan 36
Kund (skitunge, haha): nej alltså mekonomen. i falun?
jag: ja, det ligger på storgatan 36
Kund (skitunge, haha): men... ligger inte det på ryckepungsvägen 1?
jag: om du vet var det ligger, varför ringer du då och frågar?
Kund (skitunge, haha): för att det är.... kul..... hejdå


Nu har jag just fått i mig lite mat från max, nyttigt och bra. ska snart överge datorn för sängen. Har en lång och rolig dag framför mig i morgon som jag helst vill ska komma nuuuu! Haha känner mig som ett barn dagen före julafton.


Kommentarer
Postat av: Morsan

Jag fick också en bra start på onsdagen. Att höra (läsa) att du är så positiv glädjer mej !!

2009-04-22 @ 06:37:23
Postat av: Jessica

bra att du verkligen känner dig glad för intervjun vännen! själv så är jag jätte nervös för min!

2009-04-22 @ 08:48:14
URL: http://jesssb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0