Hur svårt kan de.. vaaaaaaa?

Ja, den låten, om ni förstår vilken jag menar, sjöng jag och Jessica i vårt 2-timmars intensiva pass med kareoke (nej inte singstar) i veckan på kursen. Vi höll låda 3 dagar och kommer förmodligen va dom enda två som blir ihågkommen från kursen. Men mer om den en annan dag. Kanonbra kurs hur som helst!

Idag har jag och Jessica fotat, det var en trevlig runda i skogen med solekenet på vår sida. Jag funderar på om det blir en runda till ikväll, fick lite mer inspiration, men behöver lite varmare kläder för projektet.
Sen blev det utryckning till Willys och vidare till Fåker då karln fyller år i morgon och svärmor och hennes svärmor ska baka smörgåstårta. När jag kom från fåker hade Jessicas match redan börjat så jag stod på lövsta ip och frös fötterna av mig i 90 minuter + två pauser. Jessica släppte in ett mål, men hon tänkte ju ta den, bra tänkt, synd att tanken inte gick vidare bra.
Stod där å surrade med hennes mor under matchen, och for sen hem och gjorde lite mat. Nu sitter jag här, funderar på om jag ska ta en sväng igen med kameran. I morgon får Johan även presenten som ska bli ett objektiv sen, jaho! Jag ser fram emot att kunna ta bättre bilder!

Måste också ringa antagningen på måndag å höra hur det gick med mina betyg och mina utbildningar. Är nyfiken!

Kursen och lite bilder från dagen kommer, men inte nu.


På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0