Fotoboken

Jag skulle somna tidigt eftersom jag ska jobba i morgon, men guess what? Jag sitter och pysslar med fotoboken.

Nathalie och Klas, jag behöver ta kort på er.
Mamma och Pappa, er också.
Jessica, dig med.
Nettan, dig också.
André, du ska också finnas med.
Johan, du med, och oss.

Det är bara att säga till när ni är redo, helst så snart som möjligt.


NU ska jag sova. Det är fortfarande en skitdag och jag kan inte låta bli att gråta en skvätt.

Men det här året verkar bli helt okej, jag ska inte flytta förrän till våren (nästa vår), vi ska utomlands sisådär 3 gånger i år, jag ska plugga och början på nästa år kanske fortsätter i samma stuk. Jag gillar livet lite mer och mer, jag lär mig nytt, umgås mer och kan ändå känna att jag har nåt att glädjas åt.

Kommentarer
Postat av: nathalie

vad är de du ska plugga?? :O

2009-04-15 @ 12:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0