Ett steg till..

Jag har nog kommit ett steg till nu framåt i funderingar, nu ska det bara sättas i verk också... Projektstart i morgon.
Jag kanske har en framtid trots allt, även om det känts en längre tid som att jag aldrig kommer komma nånstans och bli någonting. Den som lever får se, jag har i alla fall planer som jag försöker sätta i verk, det är ett stort steg åt rätt håll för mig! :)

Idag städar jag lite, ska ut å kolla om tvättstugan är ledig ikväll å sen styra bilen mot fåker för att lämna lite ljus och eventuellt stanna å äta lite middag också. Får se om karln kommer hem också snart..

Igår hade jag ljusvisning, sen åkte jag till Nettan där festen just hade varit i full gång innan någon ringt securitas så dom hade just varit dit och sagt åt dom att sänka lite. Men med tiden blev volymen högre ändå och innan den var på topp skjutsade jag ner dom på krogen. Det var roligt att umgås lite, har varit en period utan vidare umgås alls. Men det är sånt som händer, man får ta det som en vuxen människa och gilla läget :)

Idag är jag glad trots många timmar förlite sömn, för nu är nätterna utan Johan över för den här gången. Nu är det en vecka kvar till nästa gång, när jag ska åka på kurs.

Nej, tvättstugan och fåker var det, adjöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0