det gör fortfarande ont

Jag försöker aktivera mig. Sundsvall idag med Jessica, där vi shoppade loss, poppade disco, körde fel, försökte köra frammåt med backen i, käkade pizza, njöt av finvädret och avslutade dagen med lite dans på g3, eller plaza som det står på min hand att det heter. Sen tog jag bilen å rullade hemöver och nu väntar jag på lite livstecken från vemdalen där karln håller till. Och ja, vi dansade nykter på krogen, det var därför jag kunde ta bilen hem.

TACK du underbara vän för en solig dag med skratt och galenskaper!

I morgon ska jag ringa norröver, det ger mig en jobbig klump i magen.


I dont like to be alone in the night
And I dont like to hear I'm wrong when I'm right

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0