Chiquitita tell me the truth

Ny dag och jag jobbar sent igen. Det är bäst att det blir lite OB-pengar för att jag ska tycka att det här är värt det sen, för det är INTE okej att jag slutar 22.50 på fredag när jag är ledig helgen. Tycker inte jag iaf.

Idag blir det en, på sätt och vis, spännande dag. Men jag tänker nog inte gå in så mycket mer på det. I morgon fortsätter den och det är även i morgon vi får veta om Jessica får åka på Facket & Politiken 27-29maj. HOPPAS!

Jag ska försöka ta tag i lite grejor som legat lite för länge idag, nu innan jag åker. Bland annat deklarera. :)

Men jag må nästan gå å duscha först, så jag hinner det iaf. Börjar ju jobba 11.40......

Ja men hejdårå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0