Ahjust

Glad påsk hörrni! Glömde nog att uppdatera något i helgen som varit rätt intensiv. Vi har bott 8 pers i fåker, somnat rätt sent och vaknat för tidigt. Gamlingarna som inte kan sova på mornarna ;)

Idag har vi åkt hem till oss, Obäckarna till sig och svärföräldrarna blev ensamma i huset igen. Rätt skönt att komma hem till lugnet ändå :) Men det har varit en kanonhelg!

Jimmy gillade bilden nedan och ville ha en egen likadan med sig själv på, vilket resulterade i att jag efter 102 tagna bilder sitter här med en bild och trixar å klurar och sparar den med namnet "Skitprojekt" än så länge. Det var svårare än jag trodde och jag hoppas för din skull, Jessica, att du gnuggar dina geniknölar den kvarten du har på bussen. Det här måste lösas, den måste bli bra!

Dags att sova i sin egen säng, dags att sova ut, att sova skönt. Dags att inte vakna 8 av att det är frukostdags.

Tack Johan, Annelie, Johnny, Kenneth, Rosie, Jimmy och Jessica för en JÄTTEHÄRLIG helg!!

Här är bilden som jag försöker göra en likadan med Jimmy, btw.


Gaaaaaalen älskling !
God Natt.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Älskade vän ! Det har varit riktigt härligt och toppen att ha er här hela helgen och få rå om er, mysigt. I morse så fick "gamlingarna" dricka sitt kaffe i lugn och ro och utan "bärbara datorer" vid frukostbordet.

Kram

"svärföräldrarna"

2009-04-13 @ 21:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0