what doesn't kill you makes you stronger

Jag tror att det är en nödvändig och viktig del av livet att förändras. Genom att förändras kan man se saker på andra sätt än man tidigare gjort och det kan göra mer gott än ont. Livet är för kort för att gå runt och vara bitter och jag har släppt den delen av mig. Jag gillar läget och om någon annan inte gör det så respekterar jag det men gillar mitt eget läge, för det är det som måste spela roll när jag tänker på mig själv. Man måste någonstans släppa ner garden och tänka efter, fundera på vad man gör och varför, vart man vill att det ska leda och om det gör ont eller inte. Just nu gillar jag livet, den vändning det tagit och vad som komma skall. Jag har bra saker att se fram emot, jag har planer och drömmar. Det kan alltid saknas bitar i ett pussel, men man får lösa det på bästa möjliga sätt.
Livet ska inte handla om att överleva, det ska handla om att leva.
·
Jag sätter punkt där för att någon dag dyka upp någon annanstans.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Du är klok

2010-03-18 @ 06:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0