V i d r i s h !

Alltså nu börjar det här bli vidrigt tycker jag. Det går ju förfan inte att prata! Jag glömmer dessutom bort det, skulle hälsa på byggpojkarna i trapphuset men fick skämmas när jag gick förbi dom och bara kollade på dom när dom hälsade. Jag skulle be han på affärn ta de på en hundring så jag fick lite cash men fick nöja mig med att nicka när han frågade om jag ville ha det på summan för när jag försökte prata kom det inte ett endaste litet pip. Sara skrattade åt mig när hon ringde för att uppdatera mig om hennes uppgift. Jag slog på en låt medans jag plockade bort lite från vardagsrumsbordet och kom på mig själv med att försöka sjunga till. Men nej. Om jag är tyst en stund tror jag att det ska gå över men god damn it det gör inte det!! Jag bara väser och det gör mig galen! Nu förstår jag hur K känt sig dom senaste veckorna här.
·
Jag gick på affärn själv iaf, det är ju inte mest syndast om mig i hela världen egentligen så när ingen var ledig nog att handla åt mig så gick jag själv. Nu har jag gjort varm oboy åt mig själv, bäddat ner mig själv i soffan och gjort två mackor åt mig själv, har man ingen annan som passar upp en när man är sjuk så får man göra det själv =) Tyvärr var det inte så gott när jag väl var klar fast jag längtat så efter varm oboy å mackor men jag har ju försökt iaf. Nu väntar jag på att det ska gå nån timme till så jag kan kolla på filmen sen. (som jag skrev om förut idag).
·
Förstår ni hur mycket jag lider av att inte kunna prata?? 

Kommentarer
Postat av: Morsan

Jaa då, jag tror jag vet. När man aldrig kan vara tyst annars måste det vara svårt...

2010-03-08 @ 17:42:03
Postat av: Nettan

Haha tänkte skriva samma som mor din! ;)

2010-03-08 @ 20:04:16
Postat av: Anonym

var det ostmackor? annars kan det ha berott på det. ostmackor är det bästa till varm choklad.

2010-03-08 @ 21:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0