Läs om, läs rätt?

Jag är asbra på att läsa fel, för nån vecka sen läste jag i ÖP;
Posten säger upp alla anställda.
WHAAAAAT? -var min första tanke! Fast när jag läste igen stod det inte alla.
·
På Peters facebook läste jag igår;
Att äta med en kvinna är som att läsa en tidning i full storm
Jag fattade inte alls grejen, men det stod träta - inte äta
·
Per Hansson som skriver på ÖP hade skrivit
De slängde olägenheter efter oss
Undrar vad dom slängde tänkte jag och läste sen lägenheter
·
Och det här är bara småsaker mot vad jag ibland kan få för mig att det står där jag läser.
Ibland kan det bli konstigt.
·
Sen händer det när någon skriver saker till mig, typ puppantror jag att det är fel
men då kan det lika gärna vara precis som det står.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0