Jag måste dela med mig

Som ung får man ofta erfara att bli misstrodd, på ett sätt missunnad att vara på den plats man skulle vilja och förmodligen passa på. Från de allra flesta håll får man höra att det ÄR så viktigt med ungdomsengagemang men på väldigt få håll är det en möjlighet. Ofta handlar det förmodligen om att "dom som alltid suttit lika gärna kan sitta kvar - för dom kan det ju redan", men alla är vi nya i början, alla måste växa in i sitt uppdrag och alla kan göra det om möjligheten ges.
Idag på SEKO Mellannorrlands årsmöte blev jag invald i styrelsen som ordinarie ledamot,
det tycker jag är bra och jag tackar valberedningen och avdelningen för det förtroendet!

Kommentarer
Postat av: Ida

Smart sagt Zandra! Jag tror jag måste citera dig.

"Från de allra flesta håll får man höra att det ÄR så viktigt med ungdomsengagemang men på väldigt få håll är det en möjlighet"

2010-03-25 @ 20:51:31
URL: http://agronompantomim.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0