om mig.

för övrigt så mår jag bra. jag har kanske fått astma men hanterar det helt okej. jag ska till vemdalen på torsdag och tillsammans med två andra ha en ungdomsutbildning. jag tycker om att solen har börjat lysa så mycket som den gör de flesta dagarna. jag tycker om mitt ljusa lockiga hår. jag har roadtripat en del på egen hand på senaste. jag skulle behöva städa lite inför våren men skjuter på det en stund till. jag planterade lite i mitt kök men strax efter det började växa dog det av vad som kan tänkas vara för mycket vatten. jag borde sova mer. jag har dragit ner lite på snusandet för att förmodligen komma igång med normal förbrukning igen när jag känt mig duktig färdig.
Det var jag. Nu ska jag sova. Kanske duscha först. Och ta en alvedon. För jag har huvudvärk också.
Eller just det -
Jag saknar min bilmekaniker också. För det ser ju ut som att det är det han är, den fina karln på bilden, right?

Kommentarer
Postat av: Morsan

Vem är han ?

2010-04-13 @ 17:38:23
Postat av: zandra

Men mamma det är ju Andy! :) Det måste du väl seeeee! :p

2010-04-13 @ 18:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0