Den som behöver dig idag kan vara den du behöver i morgon !

Jag har nu kommit hem efter två dagar i Vemdalen där vi (jag och två ombudsmän i SEKO) haft en ungdomsutbildning där 8 ungdomar deltog. Det har varit två kanonbra dagar där vi har diskuterat alla vakna timmar, åkt vessla, lyssnat på ett intressant föredrag med Jasenko Omanovic, ätit massa god mat och svängt våra lurviga. (självklart var det vi kursledare som höll ut längst och stängde stället, våra duktiga deltagare ville nog vara pigga och glada på utbildningen idag) Jag kommer skriva ett längre inlägg senare ikväll men först blir det en dusch och lite häng i soffan. För det är jag värd, jag lovar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0