Jag har bra vänner och en underbar familj

Ja, vad säger man en sån här dag? Skitdag!

Ikväll har jag och Jessica kollat på film, båda med datorn i knäet pratandes med massa människor. Det var skönt att slippa vara ensam. Nu sitter jag och letar skor åt Daniel som INTE ska vara converse, i dont like them. Det är inte det lättaste bland dom sidor jag får skickade till mig.

I morgon blir det en ny tung dag, jag borde sova men kan inte. Jag borde vara trött med tanke på den extremt lilla sömn jag fick natten till idag, men nej. Inte det  inte.


Something, somewhere, that I long to find
I am learning, slowly, one day at a time
That if I loose and fail, I’ll be fine

Kommentarer
Postat av: nathalie

och jag har det bra som har en underbar syster :) (och för att cathrin inte ska kommentera något, så har jag två. :P)

2009-05-11 @ 21:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0