Dom ska få se vem dom roar sig med

Spännande dag, jobb först, sen glass-choklad-och-cola-leverans till 47an, sen lite mat på donken och sen raggarrunda med Fanny. Hämtade upp två fulla Mick:ar (om man nu kan säga så) och åkte på lite guidad rundtur. Har just kommit hem och tänkte nog snart sussa lite.

I morgon är det jobb igen - det jobbet jag tycker om, ser fram emot och mår bra av!! Det blir guld! Sen på söndag är det roadtrip! Jag, säris, Henke och ev en Micke åt det ena hållet. We'll se, det är mig eller räven. Skulle vara surt att bli dissad för ett djur, men man vet ju aldrig... :)

Stort tack till Jessica som förgyller mitt lv!
Bättre säris får man leta efter!
bild tagen från jessicas blogg.


NATTI

Men ibland är det svårt att va stark, inte följa sitt hjärta

Kommentarer
Postat av: Jess

du är bäst vännen! tack för att du finns!

2009-08-01 @ 01:52:12
URL: http://jesssb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0