Uppdatering

Orken tryter, tankarna är många och bloggen är oprioriterad. Gilla läget, som min vän A skulle sagt. Det är mycket nu, helt enkelt. Framtidsfunderingarna tar över mig dagar som dessa, och jag undrar när jag ska ta tag i något och skapa mig en framtid.


Här hemma är det som vanligt, golven blir konstant rena, då jag springer runt med dammsugaren både nu och då, ibland flera gånger samma dag. Skurmoppen står alltid redo och jag försöker plocka av borden så ofta jag orkar. Disken däremot, vilket dilemma. Ja vi har diskmaskin, men ge mig en större!! Ge mig ett kök med ordentlig diskmaskin, ge mig ett badrum med en tvättmaskin och ge mig ett sovrum som är lagom. Ge mig ett vardagsrum som går att möblera och en klädkammare att inreda snyggt. Ja, jag vill fortfarande flytta.


Halsen har börjat göra ont också nu, tack du högre jävla makt. DET hade jag inte behövt just nu.


Jag ska börja med mer LCHF i bloggen igen, jag lovar. Jag har bara inte bestämt när.... Jag har fullt upp med att klara det själv nu...


Kommentarer
Postat av: Annelie

Hej min vän!! Nu håller vi tummarna för en större lägenhet, håller med dig, ett större kök vore väl det bästa, ja ett badrum med plats för tvättmaskin vore också helt kanon.

Kram

2009-02-12 @ 19:34:30
Postat av: Morsan

Fixar du badrummet så står jag för tvättmaskinen =) Nehe, hade du redan en sån....

Önskar er all lycka med ett bostadsbyte. Svärmor och jag har många bra ideér på lägenheter men tyvärr inget vi tror duger till er....

2009-02-12 @ 19:54:21
Postat av: Morsan

2009-02-12 @ 19:57:25
Postat av: Morsan

Fixar du badrummet så får du tillbaka din tvättmaskin ;=) Anneli och jag hittar massor av bra objekt till er, synd att det inte duger

2009-02-12 @ 19:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0