Today

Shit, känns inte som jag jobbat idag, men det har jag. Jobbade 7.50-11.50 och sen for jag hem. Hanna kom förbi å hämtade nyckel till Nettans lägenhet och sen åkte jag till fåker där jag spenderat dagen med de två bästa vuxna kvinnor som finns, mamma och svärmor! Vi pratade lite, jag var nog rätt osocial men sånt är livet vissa dagar, sen åt vi middag och sen for jag och mami till stan igen och tog oss an min lägenhet som på riktigt såg ut som skräp. Tårtan från när jag fyllde år stod i kylen, julgardinerna satt fortfarande uppe, golvet var riktigt skitigt och det låg skräp å papper överallt. Diskberget hade börjat både växa och lukta illa och ja, det blev för mycket för mig. Det är pinsamt att hamna i den situation jag satt i, men nu har världens bästa mami hjälpt mig och det är fint igen!  Tack snälla! :)

Upp igen i morgon och jobba, samma tid som idag. Hoppas dagen går fort, sen ska jag ta å storstäda badrummet och dammtorka överallt. Ska också försöka få karln att hjälpa till att sortera bort lite grejor uppe på garderoberna och sådär.. Sen kommer nog kanske Per och Emelie och fikar. Jag skulle ju baka, men jag tror jag köper fika. Blev så mycket annat med pyssel nu...

Mina katter blev nog också trötta av mitt städande och sover gott på soffan nu. Jag funderar också på att snart somna gott.

Kommentarer
Postat av: Morsan

Varsågod, men du fixade det faktiskt nästan själv. Med lite sällskap går det mycket lättare. Och sällskap kan jag faktiskt vara fler gånger.

2009-02-28 @ 21:30:31
Postat av: Cathrin

Det är skönt att få lite hjälp ibland. Vissa stunder så samlar man på sig lite för mycket och då behöver man hjälp för att hinn aikapp och kunna göra en nystart! Mamma (och pappa också för all del!) är toppen, dom hjälper ju oss i praktiskt taget ALLA lägen! Vi har haft tur med föräldrar tror jag bestämt! :)

2009-02-28 @ 23:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0