Min morgondag

Det blev ingen frukost, låg kvar för länge i sängen för det. Har istället just ätit upp det sista av gårdagens tacopaj. Ska snart hoppa in i duschen å sen bege mig till jobbet så småningom.

I morgon är det en fullt-upp-dag igen. Jobba fram till 11.30, sen köpa födelsedagspresent och gå på ettårskalas. Min lilla skrutt Isabella blir hela ett år i morgon! :) När kalaset är slut ska jag åka iväg och hämta Johans kusin Linn, vi ska äta tacos och se film :) Det blir mysigt det! En liten tjejkväll! Jag ser fram emot morgondagen, och kommer förmodligen fuska lite med kosten.

Nåja, i morgon är i morgon, idag är idag. Idag är en tråkigare dag, minst sagt!

Nej duschen var det, så kanske jag piggnar till lite innan jag ska jobba. Ska se om jag får hem min bil också, som drabbats av magsjukebakterier förmodligen.

Kan det inte sluta snöa nu?

Kommentarer
Postat av: Paula

jag ska göra tacopajen idag, hoppas den är good

2009-02-08 @ 14:00:21
URL: http://ingridpaula.blogg.se/
Postat av: Jennifer

jag är med, jag skickar recepten ikväll! Roligt med tävling! Kram

2009-02-09 @ 07:00:35
Postat av: merlyn

Grattis! Du har blovit utnämnd till veckans blogg hos mig

2009-02-09 @ 10:22:17
URL: http://www.metrobloggen.se/merlyn
Postat av: Jessica

Hoppas din dag blir bättre än mig vännen! Jag vill ärligt talat bara ringa ett ilsket samtal just nu, försöker lägga band på mig själv! ;)

2009-02-09 @ 14:03:37
URL: http://jesssb.blogg.se/
Postat av: annelie

Hej min vän ! Tycker du är jätteduktig och vilka fina bilder du lägger ut på maten !



Kram "svärmor"

2009-02-09 @ 21:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0