Just me

Jag kommer fortfarande använda bloggen för min egen skull också, och de mina som inte bryr sig så mycket om vad jag äter eller inte :)

Igår hade jag och Johan en jättetrevlig kväll hos Jessica. Vi blev ditbjudna på god chokladmousse. Sen fastnade Johan vid Jessicas 8-bitars och vi pysslade med den nya bloggen. Kikade även lite på YouTube på klipp där folk spelar ut super mario 3 på 11 minuter. Det var bara hoppa-springa det :)
Det var skönt att komma utanför dehär väggarna en stund, och ändå ha nära hem :) Tack för inbjudan, och tack för en trevlig kväll vännen!

I övrigt hände det inte så mycket igår. Jag jobbade fram till halv 12, for hem, somnade och vaknade kvart över 4. Syster med sambo hämtade min bil och åkte till Åkersjön över helgen. Jag och älskling städade, diskade och skurade golv..


Idag väntas jobb igen, slutar 16 å ska väl hem å laga lite middag då. Sen ikväll är det melodifestivalen, och säg vad ni vill, men jag ska se det! Hoppas på att Johan åker skoter då så jag får lyssna på det med hans högtalare :) Vem vill komma å se det med mig isåfall? :)


Nu är det dags för lite frukost!

Puss å kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0