En liten uppdatering

Egentligen har jag inget att säga, men jag uppdaterar väl lite ändå..

Igårkväll umgicks jag en stund med Jessica och Stina. Det var trevligt, och det tycker jag vi gör om!
Idag har jag träffat Nettan en snabb sväng, jag önskar henne en riktigt skön resa som hon är värd och hoppas att vi ska ta igen lite tid när hon kommer hem igen.
Senare idag ska vi fira min födelsedag sista gången tillsammans med hela familjen å morfar. Det blir nog mys.
I morgon ska jag göra absolut ingenting.


Nu ska jag försöka bli av med denna jävla huvudvärk jag fått. Sen göra mig klar för att åka till voltvägen.

BraTackHej!

Kommentarer
Postat av: Jessica

vännen, har en komisk sak att berätta när du kommer hem! Haha fick mig ett gott skratt åt det iaf!

2009-02-21 @ 10:43:24
URL: http://jesssb.blogg.se/
Postat av: Pillan

Hej jo bara bra med mig! själv då?? klart jag kan göra de... Jag har faktiskt oxå klippt av mig håret nu =)

2009-02-23 @ 22:18:35
URL: http://sambolivextraallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0