Det är mycket nu

och jag orkar inte ens hälften. Behöver storstäda men orkar verkligen inte! Någon som känner sig manad att ta sig an en lägenhet som ser ut som skräp?

Ska snart åka till Emilie och fika i alla fall. Skönt med något annat en stund. Har även lunchat med Andy idag och ska senare iväg på ljusvisning. Jag försöker hålla mig sysselsatt, men allt det där jag borde göra försvinner bland saker som känns roligare.


Uppdatering
Långfika hos Emilie, mycket trevligt, det gör vi om vännen! :) Ska pyssla till mig lite nu å sen bege mig mot stan och kvällens ljusvisning. Efter det ska jag tillbaka till Emilie och Simon en sväng där några av mina arbetskamrater kommer spendera sin kväll. Det blir fint!

Mamma, den här gången får du gärna hjälpa mig. Jag har verkligen ingen ork att ta tag i det själv.... :(

Kommentarer
Postat av: Morsan

Vi kan åka hem till dig efter middan i Skute imorgon. Jag kan hjälpa dig... Fast du brukar säga nej till mej så det är väl ingen mening att erbjuda dig hjälp ?!

2009-02-27 @ 15:35:08
Postat av: Cecilia

Låter fint de=) Bara fint här med, jamenvisst funderar på att ha ett i slutet av Mars hemma i Norderåsen den här gången, 23 el 24 om du kan nån av dom dagarna? =) Kram

2009-02-27 @ 17:42:34
URL: http://ceciliaengberg.bloggsida.se
Postat av: Cecilia

Kanoners, absolut det gör jag=) Kram

2009-02-27 @ 20:02:35
URL: http://ceciliaengberg.bloggsida.se
Postat av: Morsan

Ses i Skute efter ditt arbetspass imorgon. Sen åker vi till dig och fixar så länge du vill och orkar...

2009-02-27 @ 21:23:04
Postat av: Jessica

säg till om du vill ha hjälp med något vännen! finns här för dig!

2009-02-28 @ 02:40:17
URL: http://jesssb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0