I admit that there were nights when i wonder why

Jag förstår att ni sitter som klistrade vid min blogg på dagarna och undrar när det ska komma nåt nytt inlägg och jag ska väl erkänna att jag många dagar funderat på att glädja er med detta. För att ha nåt att skylla på skulle jag vilja säga att jag inte kommer uppdatera förrän Rebekka uppdaterat sin blogg men det i sin tur skulle nog resultera i att jag får lägga ner min blogg och göra er besvikna.
Min plan var att skriva ett inlägg idag iaf, men jag tror just jag har ångrat mig då jag har sååå mycket jag hade kunnat skriva men sååå lite som jag faktiskt vill dela med mig av.
Livet är bra märkligt ibland, tycker ni inte?
Tänkte jag skulle skriva in nån bra musiktext som kunde förklara mitt liv just nu men jag hittade ingen bra. Det är upp, ner, fram och tillbaka, dåligt ena dan, underbart nästa. PMS-kossa eller bara humörsvängningar utöver det vanliga? Jag vet inte, men jag tycker mycket om dom bra dagarna.
Jag saknar skogspromenader (i skogen!), lättsamma samtal om allt och inget, jag saknar skratt som ger mig ont i magen och jag saknar en trygghet jag inte vet hur den ser ut.
Bra, nu vet ni en del av det som snurrar runt i mitt huvud. Nu är det dags att natta, upp å baka lite med mamma imorrn, eventuellt umgås med the boy next door med vovve och bara ha en lugn och skön söndag.
På torsdag kommer Fredrik hem och på fredag åker han, jag, Jessica och Frost till Norway på roadtrip. På onsdag ska jag fika med en gammal vän jag haft tidigare. På måndag och tisdag ska jag jobba. Och torsdag iofs. Snart är det jul, sen är det nyår med min fina säris och våra fina pojkar. It's niiiiice, som Johan skulle sagt.
Nej om man skulle blunda lite, det skulle säkert vara bra efter en kväll med miniroadtrip, kluriga konversationer och dansbandskampen.
Shit vilket rörigt inlägg. Jag kanske borde uppdatera oftare istället för att lägga in lite om varje grej som händer i mitt liv. Jag ska fundera. Gör det du också Reebekk, Davie är ju jätteduktig, lär från honom!
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0