Vi vill alltid ge oss, vi har aldrig efterfest

Ja rubriken på förra inlägget blev inte helt korrekt. Den här blev bättre. Vi planerade efterfest igår, men vi somnade i bilen påvägen hem från en galen festivalkväll och efterfesten blev inställd. Men tack Jessica och Emil för en galen dag och kväll!  Tack även till alla dom andra vad dom nu hette som gjorde våran kväll till vad den blev! ÄVEN att jag dansade styrdans igår, hur ofta händer det förutom aldrig? Vi hoppade hoppborg, drack vin till frukost, vin och grogg till lunch, cider till middag och massa öl å grejer där emellan. Det är äventyr när det är som bäst! Här hittar ni all information om vår festivaldag!

Idag har det varit segt. Vaknade 8 och var galet bakis. Vi har kollat på nästan tre filmer, druckit vidriga mängder cola och sagt "ja fy fan" fler gånger än ni kan räkna till.

Men det var värt det, allt var värt det!

Nu väntar en arbetsvecka och sen börjar jag skolan. Men superkvinna som jag är ska jag ju även fortsätta jobba.
Men först, dusch. Sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0