Picture baby!

Kommer ni ihåg att jag sa att jag hade jobbat å fotat solnedgång? Kommer ni också ihåg att ni skulle få se bild?

i like it.

Tog en bild uppe från tornet å ner mot cafét också, blev inte helt bra skärpa men jag gillar den ändå


Bara för att det börjar bli mörkt ute måste jag även lägga ut en bild på det bästa jag vet


Alla bilder är helt oredigerade bortsett från att jag skrivit dit mitt namn. Inte likt mig att inte leka lite i photoshop men jag måste vänja mig vid att ibland låta bli.

Kommentarer
Postat av: Cathrin

VILKA BILDER! :D Snyggt jobbat syrran!

2009-08-16 @ 21:46:58
Postat av: Jess

fina bilder vännen:)

2009-08-16 @ 22:24:53
URL: http://jesssb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0