oh boy, vilket vackert väder

han: ja han ska bo i örebro och ha det här mobilnumret *läser upp*
jag: nej det går till XX (kvinna) i göteborg
han: jaha, men har du inget hemnummer till han i örebro?
jag: vad heter han då?
han: jag vet inte men han ska ha det där numret som jag gav dig

snyggt jobbat!

Det blev en 13-timmars arbetsdag idag. Jag har gjort paninis, våfflor och glass tills jag inte ens visste vad RH stod för på lapparna eller vilken lapp jag var klar med eller hade kvar. Men roligt har jag haft, och roligt hade jag när jag "plågade" stackars lilla Rikard med Ständut påvägen hem. Får se hur hans morgonhumör klarar samma musik påväg till jobbet i morgon bitti.

Femte September.
Full på en båt.
Zandra & Sandra.
Karlar?
Det kan bara bli guld!


Kommentarer
Postat av: Cathrin

HAHAHA, för vissa går hissen tydligen inte ändå upp! Hoppas att han får tag på den där snubben han sökte trots ett nummer som inte riktigt stämmer! ;) 13 timmar - jobbade du på stocke också eller??

2009-08-09 @ 11:14:47
Postat av: Terese

Fin blogg :)

Följa varandra på bloglovin?

2009-08-11 @ 23:32:48
URL: http://fantasidif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0