My baby, he’s all that



'Cause I'm alright - Yeah, yeah
And I don't mind -Yeah, yeah
Baby you're no longer creepin' in my head
Said I'm okay - Yeah, yeah
I'm on my way - Yeah, yeah
Had the sun for me to face that perfect day


Jag tog en sväng med springskorna idag. Kunde inte låta bli. Har haft en rätt dålig dag på jobbet och varit sur och grinig och förstår ni hur jobbigt det är att sitta å ha en dålig dag men ändå vara supertrevlig mot typ 450 pers om dan? Tänkte jag skulle ta en promenad bara men när musiken börjar pumpa är det omöjligt att gå.

Resten av kvällen blir lugn. Blev sent igår då jag, Jessica, Emil och Micke kollade på film och lyssnade på ständut och pratade tills klockan närmade sig midnatt. Sen vaknade jag till vid halv 3 av att det var nån som var på lyset som började skicka meddelanden så blev jag vaken en stund då också.

Idag bjöd Jessica på middag, Micke kom också förbi å käkade. Det var trevligt. Tänka sig att det fanns trevliga sundsvallsbor också, inte bara idioter :)

Nu blir det duschen, sen soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0