I dream my days away, but that’s okay

Har ni hört mig säga att jag vill flytta någongång?
 Well, nu kanske jag finally ska det!

Ja inte så långt, bara tre hus bort om det skulle bli så, men kan ni tänka er hur bra det skulle bli? Hur lycklig jag skulle vara och förstår ni att det kan innebära att jag lever lycklig i resten av mina dagar?

Till på köpet har jag de absolut bästa föräldrarna någon någonsin skulle kunna ha!! Utan dom skulle jag inte klara det om jag väljer att flytta. Jag skulle inte klara av att plugga och jag skulle förmodligen inte må så bra över att ta beslut som jag gör just nu. Jag är en superkvinna, allt ska alltid fungera och gör det inte det förstår jag aldrig varför. Men min mamma och pappa hjälper mig att förstå, hitta lösningar och se till så jag kan göra det jag vill (nästan alltid). Ni är dom bästa!! TACK för allt ni gör!


Jag skulle kolla på film ikväll men hamnade på eastern med Jessica 21.30 för en sen middag för två. Buffé och prat om allt och inget som vanligt. Det har varit en bra kväll, mina kvällar är bra jämt nu men på olika sätt. Nu ska jag däremot se film. Sen ska jag sova. När det nu blir.

Haha jag fick en rolig historia från älskade underbara vännen jag har. Jag måste dela med mig av den:

Jonte sitter vid köksbordet och läser tidningen när hans fru dänger en kastrull i huvudet på honom.
- Aj, varför gör du så?
- Jag hittade en lapp i din ficka igår med namnet Jennifer på.
- Men snälla, jag var på travet igår, hästen jag spelade på hette Jennifer.
Frun ber om ursäkt.
Två veckor senare får Jonte en stekpanna i huvudet.
- Men vad fan har jag gjort nu?
- Hästjäveln ringde igår!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0