Där ute finns en värld av långa nätter

Ja tack gode gud att det finns hela tjugofyra timmar på ett dygn. Det gäller att använda dom effektivt om man ska hinna med allt man vill och ska göra, Jag åkte hemifrån 7.30 i morse och har nästan nyss kommit hem. Då har jag hunnit både jobba, jobba en gång till och tagit en sen kvällsfika med Jessica.

Mycket i mitt liv kretsar kring jobb just nu men lyckligtvis händer det fler spännande saker än så. Jag äventyrar, umgås med älskade särisen, väntar barnkalas på lördag då prinsen fyller ett, ska ha filmkväll på torsdag med trevligt sällskap och sitter just nu med en Halens-katalog och funderar på vad jag ska unna mig för allt jag sliter med just nu.

Hösten är här, den deppigaste tiden på året, men jag tror jag vägrar höstdeppa iår, det är för mycket som är för bra för det just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0